Vreau cărți de colorat! (Reduceri de până la 30% pe carturesti.ro, perioada 25.10 – 8.11)

Da, poate că titlul articolului poate suna a “răzvrătire” cordială (în fața familiei, prietenilor, etc) — ca un copil răsfățat, în dreptul jucăriilor — sau a disperare nereușită, dar nu aceasta este intenția mea subtilă, aceea de a duce pe cineva în eroare, ci, mai degrabă, doresc să vă povestesc cât de fain se potrivesc lucrurile.

Întâmplarea face că astăzi (chiar) mă gândeam la drumul pe care îl voi face în țară de Crăciun (De-abia aștept!), perioadă în care, cu siguranță, nu voi evita librăriile și anticariatele, ba din contră, de aceea mă și gândeam, în timp ce mă conectam la e-mail, la ce îmi voi putea achiziționa nou (dar nou), pentru a-mi cultiva mai departe afinitatea pentru cărți, sub toate formele lor.

Eii, dragii mei, ceea ce chiar nu am încercat până acum, este să mă cufund, înarmată cu creioane, într-o carte de colorat pentru adulți (cu toții știm că nu sunt o persoană foarte răbdătoare). Astfel pusă pe gânduri mari și plimbându-mi privirea prin lista de mesaje primite, iată cum mi-a apărut și zâmbetul de revelație pe buze. Da, vreau cărți de colorat!

carti de colorat promotie

Mesajul primit de la carturesti.ro a venit ca o revelație nesperată; atunci am realizat că, poate, de cărțile de colorat pentru adulți (considerate cumva nepotrivite temperamentului meu coleric) nu mai trebuie să mă “feresc” (și nici de Garcia Marquez, dada, știu), ci să încerc, printr-un fel de căutarea sinelui răbdător, ce se zbate undeva în adâncurile conștiinței, să mă “automanipulez” și să îmi descopăr și alte laturi, să mă las cumva pe seama liniilor frânte și răsfrânte, spre a umple spații goale, cotidiene, cu culoare. Cine știe cât “stres” poate încăpea într-o pană necolorată de păun sau într-o petală de floare doar schițată? Eh, vom afla!

Uitându-mă minute în șir pe site-ul vinovat de reduceri de până la 30% la cărți de colorat pentru adulți, iată ce mi-a atras atenția în mod deosebit:

mandale mediteaza si coloreaza

Cartea poate fi achiziționată la prețul de 12,60 lei (cu discount de 30%).

456282-0-gif

Cartea poate fi achiziționată la prețul de 12,60 lei.

450127-0

Cartea poate fi achiziționată la prețul de 27,93 lei.

arabescuri

Cartea poate fi achiziționată la prețul de 27,93 lei.

butterflies

Cartea poate fi achiziționată la prețul de 31,50 lei.

Promoţia este valabilă în perioada 25 octombrie – 8 noiembrie, exclusiv online pe carturesti.ro, în limita stocului disponibil.

Acestea fiind spuse, sper să vă surâdă mini-selecția mea de recomandări, eu neputându-mă hotărî doar la o singură carte (de asemenea, pe site, găsiți și accesorii de colorat), deși balanța înclină spre “Mandale, meditează și colorează”. Și cum sunt interesată să vă aflu părerea despre acest tip nou de terapie, acum nu îmi mai rămâne decât să vă întreb dacă ați desenat vreo astfel de carte și cu ce impresii ați rămas în urma acestei activități?

Curioasă-s de ale voastre răspunsuri! Mulțumesc!

2 păreri la “Vreau cărți de colorat! (Reduceri de până la 30% pe carturesti.ro, perioada 25.10 – 8.11)”

Lasă un răspuns

