Cărți noi în bibliotecă (1)

Trebuie să vă împărtășesc și vouă ce cărți mi-am comandat în ultima lună (o parte din lunga mea listă de lecturi în așteptare), pentru că eu sunt de-a dreptul încântată! Ceva îmi spune că toate cărțile de mai jos vor tinde la infinit, ieeeii!

Cum cărțile necitite din mini-biblioteca mea din Germania se împuținează, am decis că este un moment bun să îmi achiziționez câteva cărți care se doresc de multă vreme a fi citite. Așa că, ia uitați ce mi-am luat:

Monstrul. Antologie de povestiri trasnite – colecția McSweeney’s

Prea multă fericire – Alice Munro

Să nu mă părăsești – Kazuo Ishiguro

Casa somnului – Jonathan Coe

Bambini di Praga – Bohumil Hrabal

Cartea cu pești a lui Gold – Richard Flanagan

Sanctuar – William Faulkner

Împăratul muștelor – William Golding

Trois – Julian Barnes

Despre vis – Sigmund Freud

Eleganța ariciului  – Muriel Barbery

Iar pe voi, dragi cititori, v-aș ruga să îmi spuneți ce ați citit din lista de mai sus și ce impact a avut cartea respectivă/cărțile respective asupra voastră; dacă nu aveți timp să descrieți în detaliu, este suficient un singur gând/cuvânt. Mulțumeeesc!

carti achizitionate

6 păreri la “Cărți noi în bibliotecă (1)”

  1. Eleganta am citit o anul acesta si mi a placut cam de 4 stele pe goodreads. :)) Imparatul mustelor am citit o prin liceu si mi aduc aminte ca am disecat o la ora de literatura engleza, am vazut si ecranizarea si nu degeaba se spune ca este o capodopera. O sa te frapeze! In rest, le am notat si eu pe to read list. Munroe era chiar pe lista de carti de mi le voi achizitona cat de curand. 😀 Spor la citit Cristina!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Multumesc frumos, Alinaa! Da, este un pic rusinos ca nu am citit Imparatul mustelor in liceu, sau macar mai devreme! Sunt curioasa in ce maniera o sa ma frapeze, uite ca o sa imi incep lista cu aceasta, bineinteles, dupa ce termin Constelatia semnelor vitale, cartea pe care o citesc acum. Spor la citit si tie, Green Mama! Aaa, Eleganta ariciului imi este recomandata de cea mai buna prietena, cica ar fi exact tipul meu de lectura perfecta. Hmm, sa vedem!

      Apreciat de 1 persoană

  2. eu am citit „Sa nu ma parasesti” – o carte geniala, foarte, foarte interesanta si emotionanta; acum cativa ani buni mi-a trecut prin mana si „Casa somnului” – tin minte ca atunci am citit-o cu mare placere, dar acum nu-mi mai aduc aminte mare lucru. cred ca-i cazul s-o recitesc 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

