1 an de „Cărți ce tind spre infinit” + cum mi-am petrecut aniversarea blogului

Heiiiiii, chiar a trecut un an de când am publicam primul articol (recenzia cărții “Splendida cetate a celor o mie de sori”), timidă, fără așteptări prea mari, aproape pesimistă?!

1 an de bloggingÎmi amintesc perfect ziua când mi-am făcut contul pe WordPress, fără să știu nimic despre această platformă, văzusem doar câteva tutoriale, care nu prea m-au convins pe atunci, deci am început acest drum, oarecum fără colac de salvare și fără încredere în reușită. Mi-am petrecut o jumătate de zi doar alegându-mi tema; după câteva luni mi-am dat seama însă, că mai multă semnificație are conținutul, și abia apoi aspectul, pentru că nimeni nu te urmărește doar pentru că arată frumos blogul! Sau, cel puțin, așa cred eu! Așa am început să mă orientez pe claritatea textului, — probabil peste mulți ani voi atinge nivelul acela de compoziție la care visez, și pe care l-am întâlnit într-o carte parcursă în acest an (“Datoria de a ezita”), autorul surpinzându-mă într-un fel extrem de plăcut, — dar este drept că am evoluat, așa cum m-am priceput eu mai bine.

Așadar, în acest prim an am încercat să mă definesc prin prisma scrisului și a cărților pe care le-am parcurs, nu pot spune cât de mult m-am mai găsit pe mine, ca cititor, ca om, în tot acest interval de timp, cert este că, neîntâmplător, “am întâlnit” virtual, câțiva bloggeri, de la care am avut numai de învățat și am descoperit cărți care m-au determinat să apreciez și mai mult “lectura” ca o reală necesitate (de exemplu: “Suntem deja uitarea ce vom fi”“Sentimentul unui sfârșit”, “A opta zi e-n fiecare noapte”, etc) . Cu aceată ocazie, mulțumesc mare tuturor celor care au crezut în mine, în cuvintele mele timorate de la început!

Poate acesta este cel mai fără de logică articol pe care îl scriu, tocmai pentru că îmi plutesc împrăștiate în minte zeci de momente trăite în fața laptopului, nu pentru a pierde vremea, frunzărind internetul, ci pentru a scrie despre cărți, ceea ce mi-a apărut, întâi ca o fantezie îndepărtată, și mai apoi, în tot acest an, ca o împlinire, ca un extraordinar fel a fi în prezent, de a mă clădi. Nu vreau să îmi lungesc prea mult prelegerea, vă spun doar că sunt foarte fericită cu tot ce am realizat în acest an, deși nu am citit atât de mult pe cât mi-aș fi dorit eu.

1 an de blogging

Și cum această aniversare nu am dorit să treacă oricum, am făcut o mini-excursie într-un sătuc nemțesc, în care se găsesc două rafturi publice, doldora cu cărți, din care culeg mereu volume bune. Astăzi, de exmplu, m-am îmbogățit cu “Contele de Monte-Cristo” — Alexandre Dumas, tatăl, (da, nu am citit încă această arhicunoscută carte, din păcate, dar voi recupera în mers) și cu un roman polițist.

1 an de blogging

1 an de blogging

Și cum această zi frumoasă nu putea trece fără să parcurg câteva zeci de minute, pierdută pe undeva printr-un sătuc din America anilor ‘60 – ‘70, mi-am găsit imediat un loc umbros și m-am lăsat purtată de felul priceput de a te transpune în lumea fictivă a lui Celeste Ng, în “Tot ce nu ți-am spus”, carte despre care voi vorbi cât de curând și pe care v-o și recomand.

tot ce nu ti-am spus

Da, acest blog îmi este un vis devenit realitate! Și acum vă las, mai am câteva pagini și voi afla deznodământul cărții din ultima imagine, sunt extrem de curioasă! Revin cât de curând cu impresii!

La cât mai multe Cărți ce tind spre infinit!

13 păreri la “1 an de „Cărți ce tind spre infinit” + cum mi-am petrecut aniversarea blogului”

  1. La tot mai multi ani frumosi de blogging si cat mai multe lecturi minunate sa ai!
    Iti citesc mereu toate recenziile, chiar daca sunt unul dintre followersii aia care nu prea dau semne ca exista :))
    Te imbratisez! Mult succes in continuare iti doresc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

