Transport gratuit pe carturesti.ro (23-29 iulie) + “recomandări livrești răcoroase”

Tot am prins un moment liber în seara aceasta să scriu ultimele vești bune de la carturesti.ro (am anunțat deja pe pagina de Facebook a blogului că trec printr-o perioadă în care dispun de puțin timp liber pentru a scrie articolele ale căror idei îmi tot vuiesc prin minte, dar le notez, și când voi găsi un moment prielnic, voi da imediat voie cuvintelor să se reverse pe foaia virtuală). Vă mulțumesc cu acest prilej pentru înțelegere!

Așadar, datorită acestei frumoase campanii, mi-am amintit de doi scriitori pe care i-am citit tare demult, într-o vară, ascunsă sub răcoarea vișinului, pe care încă nu vi i-am recomandat, dar care mi-au venit în minte imediat ce am scris a doua jumătate a titlului. Și pentru că mi-a plăcut atât de mult felul răcoros de a te transpune în ficțiune  al celor doi autori, o să vi-i recomand mai departe. Și dacă aceste recomandările ajung la voi prin transport gratuit, atunci este neapărat să nu le mai țin numai în amintirea vacanțelor de vară.

transport gratuit carturesti.ro

desertul tatarilorCiteam mult pe când eram cu titulatura de “școlar”, în vacanțele de vară mai ales. Astfel am descoperit câțiva autori pe care i-aș reciti și acum, fără îndoială. Într-o vară toridă m-am pierdut în “Deșertul tătarilor” – Dino Buzzati (15,36 lei), o carte ce, pe atunci, mi-a oferit o importantă lecție de viață, care fermentează și acum într-o pipetă a secundarului. A mers de minune cu sentimentul de vacanță, când simțurile sunt mai relaxate și mai “desfundate”. Tot de la același autor, am în lista de lecturi în așteptare “O dragoste” (14,40 lei), care a fost și ecranizată în 1965, în regia lui Gianni Vernuccio.

tabloul flamandO altă carte care mi-a venit în minte pe când mă gândeam la lecturi răcoroase, potrivite verii, a fost “Tabloul flamand” – Arturo Perez-Reverte (18,25 lei), care mi-a readus mai mult un fel de fior pe șira spinării, decât o răcoare plăcută. Aș fi tare curioasă să recitesc acest roman psihologic, care, pe atunci, mi-a plăcut atât de mult! Sunt sigură că îmi va plăcea la fel de mult și acum, poate dintr-o altă perspectivă. Din seria aceasta de autor, mi-am mai notat și “Tangoul vechii gărzi” (38,48 lei).

Pe lângă acești doi autori, pe care i-am descoperit vara, și care cred că se asezonează atât de bine cu acest anotimp, lecturile care îmi mai surâd mie în lunile călduroase sunt cele în paginile cărora îți poți șlefui hobby-urile, iar un domeniu în care mă învârt ca într-un fel de baba-oarba este fotografia. Pe site-ul celor de la Cărturești am găsit câteva recomandări chiar interesante, cum ar fi: “Despre fotografie” – Susan Sontag (20% reducere – 23,04 lei), “Jurnalul unui fotograf” – Emanuel Tanjala (26,01 lei) și “Gândurile unui purtător de inimă” – Mihai Țuțu.

(Cu acest prilej vă înștiințez și de campania “20% reducere la toate titlurile Editurii Vellant”, tot pe carturesti.ro, de aici și reducerea menționată la volumul “Despre fotografie”. Această promoție este valabilă până la sfârșitul lunii iulie. Aici trebuie să pomenesc și “Cartea săruturilor” – Iv cel naiv, despre care am spus mai multe într-un articol separat.)

 fotografie carturesti.ro

Nu uitați că această campanie (cea cu transportul gratuit) se desfășoară între 23 – 29 iulie, ceea ce înseamnă că mai este suficient timp să vă comandați cărți de citit în această vară. Sper că recomandările mele v-au trezit pofta de citit și⁄sau de fotografiat! Lecturi plăcute și zile faine de vară!

P.S. Prețurile cărților sunt preluate de pe carturesti.ro.

“Carte diem”!

Lasă un răspuns

