Cărți câștigate la concursuri în prima jumătate a anului (2016)

După cum povesteam și la începutul anului, există o gamă variată de a procura cărți gratuite, de la implicarea în diverse campanii culturale, până la colaborarea directă cu diferite edituri, dar una dintre metodele cele mai simple și cele mai ușoare este participarea la concursuri de carte.

Este cea mai “surprinzătoare” metodă de a procura cărți, dacă mă întrebați pe mine; și cum prefer să nu citesc descrierile cărților la care ader, ci, mai degrabă, mă las condusă de instinct, concursurile câștigate mi-au adus numai zâmbete pe buze. Bineînțeles, există și posibilitatea ca în joc să fie o carte despre care să știu câte ceva sau una arhicunoscută, pe care nu am citit-o încă. Iar de voi câștiga concursul, mare-mi va fi bucuria!

carti castigate la concursuri

Prima jumătate a acestui an s-a dovedit a fi una rodnică, am acumulat 7 cărți noi și un DVD cu filmul Gone Girl, atașat cărții din spatele peliculei. Dar să o luăm în ordine cronologică!

carti castigate la concursuri

Luna ianuare mi-a adus un set de trei cărți de dezvoltare personală, câștigat la un concurs organizat de site-ul www.bookuria.info, un loc virtual pe care îl vizitez întotdeauna cu plăcere, deoarece cititorii pot găsi noutăți editoriale și culturale, dar se pot delecta și cu recomandări interesante de lectură. Așadar, vă recomand cu plăcere! Toate cele trei cărți aparțin Editurii Herald, despre una dintre ele, Hesse pentru dezorientați – Allan Percy, am vorbit de curând într-un articol separat.

Allan Percy, expert în coaching și în tehnici de îndrumare personală, dezvoltă cu povestioare frumos alese, dar și prin citate ale altor autori, “66 de ilustrări ale înțelepciunii hessiene”, mai exact susține prin propria gândire citate culese din scrierile lui Hermann Hesse, care este și unul dintre scriitorii mei favoriți.

Pe la începutul lui februarie am completat un chestionar pe site-ul Editurii All și, astfel, mi-am îmbogățit biblioteca cu “Până și câinii” – Jon McGregor, pe care, din păcate, nu o am aici, să îi pot face o fotografie mai artistică, și bineînțeles să o citesc. Cred că va ajunge în iulie și la mine!

Descriere: “Într-un stil inedit și provocator, Jon McGregor spune în romanul Până și câinii o poveste care nu te poate lăsa indiferent.” (sursă)

carti castigate la concursuri
Mulțumesc, Paul!

Tot prin februarie pe la început, am câștigat concursul organizat de blog.carturesti.ro, care mi-a adus un set format din cartea + filmul “Fata dispărută/Gone Girl” (nu vă mai povestesc cum mi s-a lungit zâmbetul până la urechi când am văzut premiul așa frumos împachetat). Și așa a început și colaborarea mea cu Librăria Cărturești, pe care v-o recomand cu tot dragul, fiind “punctul de întâlnire pentru iubitorii de cărți, ceai, muzică, dichis”.

carti castigate la concursuri

carti castigate la concursuri

Luna mai mi-a adus, printr-un concurs organizat de Revista de suspans, „Căldura ghețarilor” (primul volum din seria Ancestorilor), despre care puteți citi în descriere pe pagina de Facebook a cărții: “Ficțiune post-apocaliptică cu elemente de space-opera”, mai mult decât atât aceasta aparține unui scriitor român, Nic Dobre. Nu am mai citit de ani bun vreun roman SF, unul, de care îmi amintesc destul de bine, a fost citit prin clasa a VI-a, “Prințesa marțiană” numit. Așadar, nu este o idee nepotrivită să încep să cercetez acest tip de literatură, total necunoscut mie, printr-un roman al unui autor român. Tot în luna iulie va ajunge și la mine!

carti castigate la concursuri
Mulțumesc Andrei pentru că s-a întânit cu D-l Nic Dobre, ca sî îmi ridice cartea – premiu!

Acestea fiind spuse, sunt bucuroasă de noile volume din biblioteca mea, urmând ca după “Sentimentul unui sfârșit” – Julian Barnes (lectura mea actuală) să mă las momită de “Fata dispărută”, filmul l-am vizionat deja, dar sunt convinsă că pe fila scrisă se va ivi mult mai mult suspans! O carte care apare în prima imagine și despre care nu am vorbit încă este “Vrum – vrum” – Cristina Frâncu, pe care am primit-o de la autoare pentru citire și recenzie (Mulțumesc mare, Rocko Zaur!), nu am uitat de ea, urmând să facă parte din șirul de lecturi în paralel în viitorul cel mai apropiat. Cred că ar merge mână în mână cu “Fata dispărută”, fiind lecturi pe planuri diferite de stare de spirit!

Mulțumesc mare tuturor pentru oportunitățile oferite spre a câștiga cărțile mai sus amintite!

P.S. À propos, anul trecut spuneam că am câștigat cărțile prin efortul propriu (prin texte scrise), anul acesta trebuie să vă spun că am avut “și noroc de puțin noroc” la extragere! 😀 Așadar, vă recomand să nu cedați dacă nu v-au fost alese câștigătoare textele sau dacă nu ați fost extrași la sorți, e mai mult decât dacă nu ați fi participat deloc! Succes!

Voi participați la concursuri de carte? Dacă da, care e cea mai faină carte pe care ați câștigat-o?

Lasă un răspuns

