Inspirație și ceai, în versuri albe

Să îmi pun de un ceai.

(Sinapsele, arterele, prea se încâlcesc unele în altele.

Sunt ca un nevolnic îmbătat de o lumină surdă, goală,

ce schițează somnoroasă pe perete o dimineață decofeinizată.)

Să fie concentrat, să fie îmbobocit, să fie aducător de noroc și creșteri exponețiale de buze crăpade de somn.

Să fie alb, să fie înfloritor, să fie parfumat,

și delicat,

și să mă îmbrățișeze mai strâns decât ai zice Tea-to-go.

Idei cu nemiluita se fugăresc dintr-un colț de gând în altul,

ca otrăvite de “efectul dăunător al stresului oxidativ”.

Ca unui arivist,

neinspirația apare-mi ca o inflamație în corp,

ce nu permite cuvintelor să se împrăștie curativ pe hârtia virtuală.

Între timp, ceaiul e gata.

În ceașca transparentă, infuzia își pregătește bagheta magică.

“Spectacolul vizual” Fortune Balls (Bilele Norocului) își ridică

cortina căzută peste ploapele-mi amorțite.

Mă uit curioasă din toate părțile.

Aburii par că practică sport nautic pe gura ceștii de ceai,

izbucnind ca niște gheizere.

În Camera din față,

acum e o pseudo-ceață.

Nescăpând nicio clipă inflorescența din ochii curioși, eclectici,

Îmi iau un scaun gol cu mâna rămasă liberă,

și mă așez în tăcerea încălzită de aburii ceaiului.

ceai fortune balls

Și nu știu cum, prin ce algoritmi, prin ce permutări de secunde,

gândul întâi se ia de mână cu gândul de-al doilea,

până când ideile se ordonează într-o martingală necesară.

Și pe când mi se ștergea mintea de sudoare,

zărești și tu, ochiule, albastrule, în apropiata depărtare

o așa clară arătare?

E ea, Inspirația.

Iluminată fug să scriu.

Să mai beau și altădată ceai, gândesc.

teatru si ceai

P.S. Dacă v-am făcut poftă de un ceai, vă recomand să intrați aici; puteți găsi o multitudine de sortimente de ceaiuri (inclusiv pe cel descris de mine în mini-povestea de mai sus), dar nu numai. Enjoy!

Voi cu ce vă ademeniți inspirația? Eu mă bazez întotdeauna pe un ceai aburind și pe o carte prețioasă.

Aa, și încă ceva, fiind prima mea încercare, cum vi se pare prima poveste în versuri (albe)? Mulțumesc pentru feed-back!

Lasă un răspuns

