Concurs → Prima carte de care te-ai îndrăgostit

Poate că dragostea pentru carte să fie cel mai statornic sentiment: o dragoste care nu dezamăgește, care nu așteaptă nimic și care nu promite un sfârșit iremediabil dacă ai neglijat-o din cauza lipsei de timp. O carte întotdeauna te va aștepta, fie că s-a așternut praful pe copertă, fie că urmele ultimelei ploi de vară s-au uscat demult. Da, cred că lectura este întotdeauna o alternativă potrivită când simți că nu mai ești capabil să iubești.

prima-carte-1050x355

Dar ca să nu filosofez prea mult, vă propun un exercițiu simplu de aducere aminte: Care a fost prima carte de care v-ați îndrăgostit irevocabil? Și de ce?

Librarie.carturesti.ro vă invită să pășiți desculți și sinceri în biblioteca sufletului vostru, să luați în mână Cartea, acea primă văpaie care vă strălucește în privire și acum, și să ne povestiți cu amănunțire minunea. Mai știți, așa-i? La mine parcă a fost ieri. Atunci credeam că sunt “Singur(ă) pe lume”…

Pentru ca această dragoste să nu piară nicicând, în urma acestui frumos #concurs puteți câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele două vouchere în valoare de 100 lei fiecare, valabile pe site-ul librarie.carturesti.ro.

Concursul se desfășoară până pe 24.02.2016, ora 12:00.

Mult succes tuturor!

2 păreri la “Concurs → Prima carte de care te-ai îndrăgostit”

  1. find o cititoare inraita, am ajuns sa ma indragostesc de marea majoritate a cartilor pe care le-am citit. si pot spune ca am citit ceva carti, inca de cand eram foarte mica. bineninteles, niciodata nu poti citi suficient de multe carti 😛 nu mai stiu exact care a fost prima carte pe care am citit-o, sau care a fost prima care m-a facut sa ador lectura, dar am sa enumar cateva dintre titlurile pe care le-am adorat inca de la o varsta frageda si care mi-au deschis orizontul spre o lume magica: Cuore, inima de copil de Edmondo de Amicis (tin minte ca am si plans cand am citit induiosatoarele povesti de viata ale copiilor, eu insami fiind destul de mica pe atunci..), Ciresarii de Ionel Teodoreanu si Pe aripile vantului de Margaret Mitchell (m-am indragostit in special de Reth, dar si de puternica si incapatanata Scarlett). In fine, toate cartile pe care le-am citit m-au facut sa ma indragostesc intr-o anumita masura , fie de povestea lor, fie de anumite persoanje ale respectivei carti. Ultima carte de care m-am indragostit (serie, mai bine spus) este Instrumente mortale de Cassandra Clare, un steampunk in care actiunea se petrece in epoca victoriana (de care sunt…ei bine, indragostita :D).

    Apreciat de 1 persoană

    1. Foarte frumos, Ioana! Ne putem indragosti de toate cartile pe care le citim, bineinteles, dar pot spune ca doar unele, foarte putine, schimba ceva in profunzime. Dar cert e ca toate cartile ne imbogatesc intr-un anume fel.

      Daca vrei sa iti fie comentariul inregistrat in concurs insa, trebuie sa il lasi pe pagina concursului: http://blog.carturesti.ro/concurs-prima-carte-de-care-te-ai-indragostit/.
      Ar fi pacat sa nu fie luat in considerare! Eu doar l-am promovat pe pagina mea ;). Iti doresc mult succes!

      Apreciază

Lasă un răspuns

