Prăjitura eleganței la desert, vă rog! SuperBlog 2015 (12).

Cred că fiecare femeie se împiedică pe parcursul vieții de momente în care, orice am face, nu ne regăsim, interiorul nostru strigă după atenție, dar neglijența din exterior câștigă mereu. Exact într-un astfel de moment eram și eu prinsă acum câțiva ani de zile, când, luând prânzul, în cel mai îndepărtat colț al restaurantului, am găsit bilețelul de mai jos, ce conținea ingredientele pentru o prăjitură atipică, uitată de cineva exact la masa la care mă așezasem. Să fi fost semn, oare?

prajitura elegantei

Citind rândurile de mai sus, mi-am dat seama că în ultimul timp nu m-am mai întors după rujul ce striga puternic după mine. De câte ori nu am plecat răvășită dimineața spre birou, și când mi-am văzut chipul reflectat în oglinda minusculă de pe coridor, m-am întors val-vârtej pentru că o voce interioară se văicărea după rujul ce lipsea de pe buze, care să așeze pe chipul șters, încercănat, o expresie pozitivă în ton cu sinele meu zburdalnic?

Întotdeauna mi-a plăcut să folosesc rujul ca singurul produs cosmetic ce trebuia să nu îmi lipsească într-o zi obișnuită de muncă. Părul prins într-un coc la baza cefei și un ruj închis pe buze, în ton cu toamna, denota acum câțiva ani eleganța-mi. Și rochia aceea neagră, elegantă, aleasă din colecția Lady E (Colecții → Couture → Evening → Lady E) a Casei de modă ELLIS, ce s-a potrivit atât de bine într-o seară în doi. Am și uitat de când nu am mai băut un pahar de vin roșu într-un timp atemporal, în compania unui om drag.

Colectia Lady E, Casa de moda ELLIS

“Cu cât o rochie e mai bogată, cu atât e mai săracăGabrielle Chanel

Prăjitura eleganței mi-a răvășit amintirile în care femeia din mine conta mai mult, iar momentele din ultimii ani în care m-am neglijat pe mine și prieteni vechi parcă s-au amplificat considerabil, plus numeroasele replici pe care le-am spus inconștient, din pricina oboselii sau a stresului.

Ellis-mic-250x250De câte ori nu am spus o replică răstită într-un dialog anost, cu toate că vocea eleganței din interiorul nostru încerca să ne pună mâinile-i delicate peste gură. Da, consider că eleganța poate fi și rostită, nu doar generată prin îmbrăcăminte, prin accesorii sau prin machiaj. Și oare când tonul nostru nu este unul tocmai elegant, cald, oare nu aducem denigrare astfel sensibilității genetice din interior?

Îmi pun întrebări mie însemi, la care sunt nevoită să răspund că vina este de partea noastră. Orice femeie merită să fie elegantă, atât prin stilul vestimentar, cât și prin limbaj și atitudine.

Eleganța se învață într-adevăr! Dar se și reînvață!

Gândindu-mă la toate acestea, în timp ce prânzeam în colțul acela ferit de privirile oamenilor, dar nu și de conștiința mea dojenitoare, care îmi reclama indiferența cu care m-am privit în ultimii ani, ceva în interiorul meu s-a schimbat brusc. Simțeam că trebuie să fac ceva pentru mine, prea decăzusem în ochii mei. Așa că am lăsat deoparte prânzul neterminat, și în timpul ce mi-a mai rămas din pauza de masă m-am așezat în fața laptopului și am tastat în rubrica de căutare: platformă de mentorat. Primul link mă direcționa către comunitatea Chic-Elite, unde am fost întâmpinată cu nenumărate sfaturi de neprețuit și o multitudine de articole interesante.

ChicElite_slogan-300x284De atunci am rămas fidelă comunității, pentru că a fost puntea spre mine însămi,  și deși sunt iar cea de care am fugit atâta timp, nu mă satur să citesc articolele femeilor CHIC, a celor care reușesc prin simplitate, eleganță și istețime să schimbe ceva în noi, în lume.

Rețeta pentru prăjitura eleganței a rămas în acea zi exact în locul în care am găsi-o, poate va mai avea cineva nevoie de un semn, pentru a se privi pe sine. În ceea ce mă privește, mănânc molcom prăjitura eleganței de fiecare dată când cinăm în oraș, având grijă să nu deranjez rujul ce nu îmi mai lipsește de pe buze!

Nu ezita și tu să fii elegantă, să fii chic!

P.S. Articolul este scris pentru proba nr. 12 – SuperBlog 2015 – ai cărei sponsori sunt: Chic-Elite.ro și ELLIS.

O părere la “Prăjitura eleganței la desert, vă rog! SuperBlog 2015 (12).”

Lasă un răspuns

