Mini-bibliotecă publică

Mare îmi e bucuria când dau cu privirea de rafturi publice pline cu cărți gratis sau cutii doldora de volume ce se așteaptă cu nerăbdare luate în mâini și parcurse filă cu filă. Rafturile acestea le-am descoperit ieri într-un orășel micuț și tare simpatic, numit Stetten (Germania).

20151013_154511

Când am văzut această mini-bibliotecă publică m-am dus țintă spre ea, ca un copil mic ce se trezește în cale cu o cutie umplută ochi cu jucării, care mai de care. Mi-am luat următoarele volume (în limba germană de altminteri):

20151016_192508-1-tile

Le-am luat pe acestea deoarece cărțile Ceciliei Ahern s-au tradus în ultimul timp la noi, şi mi-ar prinde bine să citesc în două ediții, de ce nu? Iar de Søren Kierkegaard am citit câte ceva când eram prea mică pentru viziunea lui și nu îmi amintesc să fi rămas cu vreun gând preferat din filosofia dumnealui. Mai mult decât atât, literatura filosofică a fost unul dintre domeniile mele favorite în perioada facultății. Celelalte două cărți sunt de cultură generală, unele dintre lucruri poate că le știu deja, altele chiar mi-ar plăcea să le aflu.

Sunt mulțumită de alegerile făcute!

Lasă un răspuns

