Natural și sănătos. SuperBlog 2015 (2).

Ehee, prin luptă cruntă a trecut podoaba mea capilară, cam prin anul II de studenție, când încăpățânarea de a avea părul drept ca linia orizontului era mai mare decât dorința umilă de a avea în continuare un păr frumos şi sănătos. Degeaba s-a strofocat mama să mă umple cu laude cât mai credibile, promptitudinea mea nevolnică în a-mi lungi părul ca o foiță de tablă trecută prin menghină din contră creștea.

Totul până într-o dimineață în care am văzut marginile care mă întregeau. Trezindu-mă devreme pentru același demers, prea somnoroasă pentru a îmi umple cu caniculă părul, am privit în oglinda micuță de pe holul modului comun ca un nou-născut cu păr moale și catifelat. Totul mi s-a părut zadarnic și dezolant. Părul meu, în care încă mai vuia somnul ce tocmai fusese întrerupt, arăta perfect. Așa zurliu. Așa natural. Așa frumos. Am stat câteva minute în fața oglinzii somnambule, naucă dar cu un zâmbet care dansa pe buze.

Când am ajuns la universitate i-am povestit prietenei mele descoperirea uriașă pe care am făcut-o cu 2 ore în urmă și concluzia radicală la care am ajuns: „Niciodată placă!” S-a mirat și ea, cum m-am mirat și eu de vocea mea la spusul vorbelor. Știam amândouă că voi respecta întocmai decizia odată luată.

20151004_105540-1

Întâmplarea a făcut ca Ana, prietena mea, să fie invitată în acea după-amiază la o prezentare de produse de îngrijirea părului din gama nouă, complexă, Gerovital Tratament Expert. Am acceptat numaidecât invitația de a o însoți. Voiam imediat să încep să acționez, pentru a-mi ajuta părul să respire ușurat. Prezentarea a fost clară și atent organizată, urmată fiind de o consfătuire ca între prieteni vechi, alături cu un pahar proaspăt de must, oferit de unul dintre participanți. În acea zi am făcut cunoștință cu doctorul personal al părului – Farmec, care recomandă produse românești de calitate.

Totodată, am aflat că după o lungă perioadă în care am utilizat placa în mod constant, părul are nevoie, de asemenea, de un timp de regenerare. Așadar, mi-am achiziționat șamponul regenerant și masca regenerantă, și le-am folosit conform instrucțiunilor primite la prezentare, atâta timp cât a fost necesar. Experții Farmec fac întotdeauna recomandări utile, cu profesionalism și dăruire la bază.

Perioada de refacere a trecut cu succes. Acum folosesc șamponul nutritiv, care îmi protejează părul de factorii externi distructivi și care menține armonia firului de păr și a scalpului, iar suplimentar serul pentru vârfuri despicate, pe care l-am primit cadou la ultima comandă.

Din acea dimineață îmi iubesc părul așa natural cum e. Cu produsele celor de la Farmec s-a regăsit el pe el, și eu pe mine. Nu mă pot declara decât mulțumită!

P.S. Acesta este cel de-al doilea articol scris pentru SuperBlog 2015! Cu drag!

O părere la “Natural și sănătos. SuperBlog 2015 (2).”

Lasă un răspuns

