Superblog 2015

De câteva zile tot dospește gândul la SuperBlog și mi se tot plimbă prin minte întrebări de acest fel: să mă înscriu?, să nu mă înscriu?, dar de ce nu m-aș înscrie?, dar de ce să mă înscriu?, până acum câteva minute când hotărârea a venit ca o avalanșă și iată-mă în fața laptopului scriind despre această competiție.

b9afd-header_nou
Sursă: http://jurizare.super-blog.eu

Și da, doresc să mă înscriu pentru că sunt convinsă ca avem numai de câștigat, și nu mă refer la premii aici. De cele mai multe ori, când participăm la concursuri literare, dobândim în esență altceva mult mai important decât un premiu material: câștigăm experiență și cunoaștem oameni de la care învățăm.

SuperBlog cred că înseamnă: curiozitate, provocări, creativitate, oameni frumoși, experiențe pe care, probabil, nu le putem dobândi altcumva și altundeva.

Și până la urmă mi-am zis: De ce nu? Nu pierd nimic! Tot ce pierd, câștig oricum!

Dacă mai sunt oameni hotărâți, puteți să vă înscrieți și voi aici.

Mult succes tuturor!

5 păreri la “Superblog 2015”

Lasă un răspuns

